Saturday 24 March 2012

PUNGGUNG ANUWAR SUDAH PANAS!

Demam pilihanraya umum yang ke 13 sudah hampir tiba untuk semua parti-parti politik di Malaysia. Lebih-lebih lagi untuk parti-parti komponen Fuckatan Rakyat! Tarikh pembubabaran parlimen hanya PM Najib yang tahu!

Ini perkara biasa untuk Barisan Nasional. Pembubaran parlimen adalah di tangan Perdana Menteri Datuk Seri Mohd Najib Tun Abdul Razak.

 

PM Najib telah melakukan lawatan kerja hampir ke semua negeri. Sambutan rakyat kepada PM Najib amat gemuruh! Ada tempat yang datang 15,000 orang! Ada tempat yang datang 40,000 orang! Ada juga tempat yang datang 70,000 orang!!







MELIHAT KEADAAN INI PUNGGUNG ANUWAR SUDAH PANAS BERAPI! 

Anuwar tak boleh duduk diam! Dia pun merayau ke sana sini tunjuk muka  kepada rakyat! 

Anuwar turut hadir untuk ceramah-ceramah yang kebanyakannya dianjur oleh PAS! PAS ni expert dalam ceramah kelentong! Hampir semua tempat Anuwar cakap macam biasa! Sama aje! Macam Audio CD yang kena calar!

Memang Anuwar tak boleh diam!

Kebanyakan penganalisis politik percaya bahawa peluang BN mengekalkan kerajaan persekutuan masih tinggi, malah ada yang berhujah bahawa ia mungkin menang lebih banyak kerusi kali ini. Program Transformasi kerajaan (GTP) oleh  BN memberi kesan yang bagus kepada BN!

Penganalisis politik percaya kesan (GTP) yang bagus ini, akan memberi "swing undi" lebih kurang 10% kepada Barisan Nasional! 

Melihat perkara ini Anuwar tak boleh duduk! Punggung dia dah panas! Lagi pun kesan internal problem dalam PAS,PKR dan DAP dipercayai akan memberi impak yang tinggi. Kaum India yang majoritinya Tamil telah kehilangan percaya terhadap DAP!
Sokongan kaum India kepada BN telah pun kembali!

So, PUNGGUNG ANUWAR DAH PANAS!

Akibat kena panas punggung Anu jadi macam ini!













THE TRUTH ALWAYS HURTS!




No comments:

Post a Comment

Your writing is your responsibility